Monday, August 16, 2010

7 Ramadan



siang hari 'puasa', lps terbenam matahari jadi 'puas'..

huruf 'a' dah kene makan time berberbuka td, drpd puasa jadi puas.. drpd lapar jadi kenyang..
haha.. ape bende yg aku merepek ni?!!

baru aku perasan, harini dah nak masuk 7 hari puasa dah.. jadi aku nak wish selamat berpuasa..


dulu aku dok kat kk best je.. lbh kurg pkul 6.30 je dah buka.. sejam lagi awal dari kl.. skrg ni aku kat sp rasanya antara tmpt paling lambat berbuka kat malaysia ni.. huhu.

teringat dulu2 masa dok kat AU3, sementara nak tggu azan magirb, bleh plk aku dgn abg aku main bola kat depan rumah.. abg aku ckp kalo dok saje2 nak tggu azan mmg terasa lame sngt, jd kitaorg main la bola.. dgr je org azan terus lari masuk rumah.. tgh lapar2, penat2, terus melantak.. huh, best2!

aku dgn abg aku masa kitaorg masih lagi comel

No comments:

Post a Comment