Sunday, November 6, 2011

Eid Mubarak

mlm tadi lagi aku dah plan.. lepas masuk opis pagi esok aku sambil nak g sampling aku nak lalu area camp B, kalo nmpk dorg tgh prepare nak smyg raya bleh aku roger pak mukhtar, aku pickup dia pastu g smyg raya..  haritu lps smyg jumaat brader tu ckp maybe dalam pukul 7 kot stat smyg raya..

jam dah pukul 6.40++, aku pun terus bergegas nak ke kereta.. baru keluar pintu opis tersempak dgn brader indai tu.. aku tnye dia ada tak smyg raya? (haritu dia yg ckp maybe dalam pkul 7 stat).. skali dia ckp dah abis dah la.. pkul 6 pagi tadi dorg stat smyg raya.. dia ckp mlm tadi pkul 9 baru dorg bg tau.. huhu.. perbualan kami d akhiri dgn bersalaman lalu dia mengucapkn "eid mubarak"..

teruskan berjalan ke kereta tersempak plk dgn brader pakistan ni.. lepas bagi salam terus dia berkata "Happy Eid Muabrak".. pastu tnye aku tak p smyg ke pagi tadi?.. perbualan berlarutan dalam 2 3 minit..  aku terus ke kereta.. stat enjin utk menuju ke sampling station..

hmm.. kesimpualn daripada peristiwa pagi tadi, aku dah tau mcm mna nak ucap selamat hari raya.. hehe

gambar solat jumaat masa minggu ke 2 sampai cni.. buat masa ni dah tinggal suku je saiz dia.. dok smyg jumaat tgh panas je.. pegi smyg pakai topi






p/s: akhirnya berjaya aku update kapalau ni
p/s: tiba2 terasa sebak tak dpt smyg raya

No comments:

Post a Comment