Thursday, February 10, 2011

bukan aku


dulu aku belajar kat metrik labuan..

peristiwa 1:
masa 1st day masuk metrik dlu, sorg roomate aku tegur.. dia tnye aku budak silat ke?.. dgn penuh tanda tanya aku jwb, "takde lah".. dia tnye lagi, "taekwando? karate?"..
"ishh, takdelah.. apsal?" aku tnye balik.. dia ckp, dia tgk gaya aku berjalan mcm gaya budak silat..


peristiwa 2:
dulu time kat metrik ramai budak tabligh.. dorg akan round dari bilik ke bilik utk sembang2 hal agama n sambil2 tu ajak utk keluar 3 hari..
suatu hari tu ada sorg budak tabligh tegur aku, dia tnya aku pernah join keluar 3 hari tak?.. aku ckp la tak pernah.. dia mcm tak percaya aku tak pernah keluar 3 hari.. dia ckp rasa mcm pernah tgk aku, mcm familiar je..



*******

kesimpulan 1:
itu baru tgk aku gaya aku berjalan, dah ckp aku terer silat.. agaknye kalo tgk aku berlari mesti org ingat aku ni hang tuah, kalo tgk aku melompat mesti ckp superman.. heheh

kesimpualn 2:
tulus, bersih, suci, murni, kacak dan beriman.... kesimpulan utk wajah aku.. haha

No comments:

Post a Comment