Thursday, September 8, 2011

tujuh

Selamat hari raya aidilfitri.. entah kenapa org kita sambut raya pose sampai sebulan?.. padahal sehari je.. raya haji yg patutunye kalo nak sambut lebih2 pun, itu pun takde la sampai sebulan.. hari yg boleh takbir, hari tu la hari raya..

apa2 pun, tinggal 7 hari je lagi ni.. ataupun satu minggu je lagi sebelum keberangkatan ke negeri org.. lepas ni (selepas berada di negeri org) mungkin aku dah tak berapa aktif mengbelog lagi.. sebab aku d nasihatkn utk tidak membawa laptop.. tap tak tau lagi mcm mna.. kita tak sampai lagi tempat org tu, tak tau la..

sejak 2 menjak aku berminat nak menulis karangan ni.. jika d takdirkan aku dah tak dapat mengupdate belog ni, nampaknya aku kene la kembali kepada cara yg lebih retro.. tulis secara manual. dan akan aku bukukan segala tulisan2 itu agar suatu hari nnt, apabila sudah tua kelak, nur amina dapat lah kiranya mengimbas kembali kisah2 perjalanan hidupku (pengaruh nur kasih the movie)..

dalam 7 hari yg tinggal ni, satu apa pun tak packing lagi.. huhu.. entah mcm mna la keadaan kat sana nanti?.. semoga aku dapat mengharungi kehidupan baru d tempat yg baru nnt dgn ..


No comments:

Post a Comment