Monday, September 27, 2010

berlari ke langit

aku rasa semua org ada cita2.. cita2 yg tinggi melangit yg korg rasa mustahil utk korang capai.. atau lebih tepat lagi d sebut sebagai angan2..

aku ada satu perasaan yg aku nak sngt try drive ferrari, tapi aku tak pkir pun aku nak beli kete ferrari..

aku suke tgk pompuan seksi.. tapi aku tak pkir nak buat bini pompuan seksi ni..

same tak cite ferrari dgn pompuan seksi tu?

apa yg aku cube sampaikan kat sini sebenarnya 2 hari lepas aku nampak fererari tersangkut kat dlm jem.. aku terpkir, abis duit juta2 beli kete mahal2 tp still stuck dlm jem.. sama je dgn org pakai kancil..




kalo aku ada duit juta2 aku beli helikopter je, takyah stuck dlm jem.. kalo nak jln jauh ckit naik jet peribadi.. ini baru betul angan2 mat jenin.. haha

p/s: aku lelaki normal

No comments:

Post a Comment