Tuesday, January 11, 2011

azam

penghujung tahun 2010 baru aku tersedar.. aku dah banyak mengabaikan 'dia'.. baru aku perasan rupa2nya hati dia retak selama ini semuanya berpunca drpd sikap aku.. aku yg dah semakin mengabaikan dia.. kasih sayang aku terhadap dia dah tak seperti awal2 pertemuan kami dahulu.. jadi d tahun 2011 ini, aku berazam untuk tidak mengabaikan dia lagi.. akan aku curah sepenuh kasih sayang ku terhadap dia..

semuanya bermula semenjak hujung tahun 2009.. kasih sayang aku terhadap dia semakin berkurangan.. sejak aku berkenalan dgn 'sesorg'.. walaupun sesorg lebih berumur drpd dia, tapi aku banyak habiskan masa bersama seseorg.. mungkin seseorg ini lebih matang mmbuatkan aku lebih senang bila bersama2 dgn seseorg.. masa aku dgn dia semakin berkurangan.. semuanaya d sebabkan kehadiran seseorg ini.. aku terpaksa membahagikan kasih sayang aku.. tapi malangnya aku tidak mamapu utk bersikap adil.. aku hanyalah manusia biasa, yang tak lepas dari kesilapan.. maafkan aku syg..

dan semenjak aku pindah ke sp ni.. keadaan menjadi semakin parah.. aku terus lalai.. aku semakin hanyut.. semakin lupa tanggungjawab sebenar aku.. d tempat baru ini bertemu dgn 'org baru' yg lebih cantik, menarik dan jauh lebih muda daripada seseorg, dan 2 tahun lebih muda dari dia.. walaupun d cni aku dah tak perjumpa dgn seseorg, tapi kehadian org baru membuatkan hubungan aku dgn dia semakin parah.. tanpa aku sedari, semakin hari aku semakin jauh daripada dia.. hari2 aku bnyk d habiskan dgn org baru ini.. rasanya pernah dalam sebulan aku langsung tak bertegur sapa dgn dia.. kadang2 lebih dari sebulan dia keseorangan, kesunyiaan.. maafkan aku syg..



aku sengaja tulis kat sini.. biar semua org tau.. bukan setakan org dlm malaysia, tapi org kat seluruh dunia boleh tau.. biar semua org menjadi saksi, bahawa tahun 2011 ini aku berazam.. sesungguhnya aku berazam dan berjanji.. untuk tidak mengabaikan lagi dia.. akan aku curahkan sepenuh kasih sayang aku kepada dia, seperti mana yang pernah aku berikan d waktu awal perkenalan kami dahulu.. akan aku juga dia sebaik mungkin.. akan aku cuba penuhi semua kemahuan dan keperluan dia.. akan aku sayangi dia seperti aku sayang diri aku sendiri.. maafkan aku syg..


dia..
























...............









































kereta aku


rupe2nye dok bunyi2 haritu brake pad dah habis.. tggl besi je.. abis calar2 drum.. sian dia.. selama ni bejln tapak kasut dia dah haus..huhu.. sori ye syg, lps ni abg jaga syg elok2..

p/s:
'seseorg' = kereta site lama
'org baru' =kereta site skrg
'hati retak' = cermin kete retak (tak repair lagi)

No comments:

Post a Comment