Wednesday, July 13, 2011

surat cinta dari polis




dalam aku dok berangan2 nak berjimat-jimatan dalam bulan ni, time la pulak dtg surat saman.. ingat saman ekor dah takde dah.. itu pasal aku sambil driving sambil berangan2 bawak kete F1..
kakak aku dok bising apsal aku bawak laju sngt, "mcm org nak hantar bini beranak kat hospital je bwk laju2 ni!"..

memandangkan surat saman ni dialamatkan kat rumah kampung halaman aku, nampaknya lps ni time balik kampung pasti akan terima bebelan pasal pemanduan berhemah.. abis pecah tembelang dgn parents, suke bwk kete laju2.. huhu

p/s: walaupun kereta aku bukanlah kereta special atau kete mahal, tapi aku sentiasa nmpk kete aku lebih cantik daripada kete2 lain.. best broooo..

4 comments:

  1. 160 tu...macam sial...hahaha...aku baru terima dua saman ekor...haha

    ReplyDelete
  2. tu la apsal, aku pun rasa mcm siot je polis tu.. haha

    tahniah!.. bayar jgn tak bayar.. hoho!

    ReplyDelete
  3. cayalah mer! tapi polis yg snap kete ko tak terer sangat. tengok aku punyeh, smart gela! keta aku sempat posing. hehe :p

    ReplyDelete
  4. bukan dia tak terer, sbb aku laju sngt.. bergegar camera tu.. haha

    ReplyDelete