Wednesday, July 27, 2011

Esok

Esok..

dulu.. time zaman sekolah dulu, time zaman tak berapa nak matang lagi.. aku pernah dapat satu kad dari sorg awek ni.. ehh.. bukan2.. dari sorg kawan perempuan aku ni.. kat kad tu ada tulis mcm ni,

"Semalam kenangan, Hari ini kenyataan, Esok impian".. aku pun tak paham apa motif dia bagi kad, ada tulis bende ni?.. maybe aku ni slow kot.. tak pun sbnrnye aku ni sngt naif, seorg yg suci.. suci drpd hadas kecil dan besar.. hahaha.. stat dah mengarot sangkut!



dulu lagi sekali.. tak ingat time zaman mana.. rasanya time skolah rendah ke skolah tadika.. ada sorg cikgu ni pernah ckp.. dia ckp lebih kurang mcm ni la bunyinye, "Besok tu maksud dia besok-besok la, bukannye esok.. Paham?!"..

harap mana2 mmber2 aku yg skrg ni jd cikgu jgn la korg ajar ilmu sesat kat anak2 murid korg..




hmm.. ntah apa yg aku mengarut ni.. tak boleh nak tdo ni.. bukan tak boleh nak tdo sbnrnye, tapi tak nak tdo.. asyik dok pkir apa la nak jadi esok ni?.. harap esok.. dan juga besok-besok akan ok laa hendaknya..

jom layan vlog mamat ni..

No comments:

Post a Comment