Sunday, January 15, 2012

bulan ditutup awan






malam tu entah kenapa.. pusing ke kanan, tak sedap. pusing ke ke kiri, tak kena. tiarap..mati tak bernafas plk aku nnt. tak boleh nak tdo. macam2 dok berpusing2 d kepala aku. macam2 aku dok pikir.

last2 aku nekad (bukan naked!). aku buat keputusan, aku kena bg tau jugak. selagi aku dok simpan sorang2, selagi tu aku tak tenteram. sbnrnya time new year haritu lagi aku dah ber azam (semua org dok berazam2, aku pun nak jgk). azam aku thn 2012 ni aku tak nak simpan2 lagi, aku nak bg tau!

hari ni (hari tu) dah 9 hari dah lepas thn baru. tampa berfikir panjang aku pun dok cuba mengarang. tulis tu padam, tulis ni padam. selepas ntah berapa puluh kali padam, last2 aku tekan 'send'. terus dapat tido.

huh!.


p/s: bulan ditutup awan, cover version by yuna.


Yuna - Bulan ditutup awan
Powered by mp3skull.com


No comments:

Post a Comment