Tuesday, December 14, 2010

Ciri2 Wanita yg Aku Rasakan Dia Seksi: Season 2

season 1

...

3. pink
aku rasa warna pink tu buat awek tu bertambah ciri2 kefemininannye.. jadi pada hemah peribadi aku, seorang awek yg pkai pink adalah sngt best!.. sampai pernah suatu ketika dahulu
aku bagi hadiah kat sorang awek tu tudung berwarna pink, dgn harapan suatu hari nnt aku dpt tgk dia pakai.. skrg jumpe dia balik kat fb, hampeh.. tudung pn tak pakai dah skrg (harap2 dia tak baca blog aku ni).. haha

4. lawak
biasanya lelaki yg selalu d kaitkan dgn lawak ni.. kalo awek biasanya d kalangan mmber2 dia je dorg berlawak bodoh mahupun pandai.. biasanya depan lelaki dorg ni kontrol ayu, terutamanya depan laki2 macho & hensem mcm aku ni.. haha.. ambik contoh tgk raja lawak la, berapa kerat sngt awek dlm program tu.. tu pun dah season ke berapa baru ada pompuan.. pastu dah takde balik.. biasanya awek yg sempoi, boleh melawak sambil loyar buruk ni yg kureng ckit drpd segi penampilan dia (cth agak berisi) sbb dia takde apa2 nak control dpn laki2, jadi dgn selambe je dia.. jarang la dpt jumpe awek cun & sempoi.. hehe


to be continued..

No comments:

Post a Comment