Friday, December 17, 2010

emosi pemandu hensem & hebat.. terganggu lagi

lokasi: +-5km nak sampai exit jawi, arah utara plus highway

masa: kurang pukul 8.10pm

environment: di lorong kanan; belakang aku +-20m ada kereta dgn pecutan 0km/j2; depan aku takde kete; depan lorong kiri +-40m ada sebijik van@lori(aku tak ingat sbb time tu gelap, samar2 lamu kete je); halaju aku 120km/j.

tengah syok2 aku drive sambil layan lagu sakit rumah.. tetiba ada sebijik kete potong aku dari lorong kiri.. aku cuba perati kete apa ni..rasanya kereta yg telah d tukar enjin turbo sbb bunyi pn
lain mcm je.. aku terus decide nak tukar lorong kiri.. tgk side mirror, perasan ada lagi kete dgn pecutan yg tinggi dari lorong kiri..

bunyi dia lain mcm je.. smpi dpn aku sebijik ferrari.. lps tu sebijik lagi ferrari.. dan sebijik lagi ferrari.. terkedu aku sekejap.. dlm masa beberapa saat tu aku terkesima.. ada beberapa bijik supercar lalu melimpasi aku termasuk bmw dan skyline (yg lain2 aku tak sempat perhati sbb terngah terkesima).. dengan bunyi deruman ekzos dia yg mengasyikkan sambil dapat aku rasakan gegarannya membuatkan aku terasa seolah-olah berada d lokasi pengambaran 2 fast 2 furious..

..........


bila aku nak kaya ni??!!!..

No comments:

Post a Comment